Forum Forum ZKP Strona Główna

Razi- galeria
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum ZKP Strona Główna -> Galerie userów
Autor Wiadomość
Razi
Książe postów
Książe postów



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:33, 16 Maj 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Design w photoshopie. Może zrobię możliwość dawania linków do własnych designów(mam już wszystko odpowiednie skodowane, żeby tylko dać 2 obrazki i linki).

Co do silnika, to wersja na razie 0.7.
W następnej:
- ustawienia konta
- poprawne usuwanie
- własne skiny(wczytywane z URLa)

kod gry(żeby były ciasteczka) zmodyfikuje jak dostane designa.

Rozwój jednego z silników oznacza rozwój reszty!(bo wszystkie bazują na niemal tym samym kodzie)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lunsil
Następca Goździkowej
Następca Goździkowej



Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Czw 13:41, 17 Maj 2007    Temat postu:

Design jest słaby, efekt dziurek w kartce Ci nie wyszedł....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razi
Książe postów
Książe postów



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:57, 17 Maj 2007    Temat postu:

@lunsil: Wiem... Ale przynajmniej nie jest łyse:D. a kiedy tego laya skodujesz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lunsil
Następca Goździkowej
Następca Goździkowej



Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Czw 18:07, 17 Maj 2007    Temat postu:

Do giełdy? Zapomniałem... Już wrzucam, dam link na gg

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razi
Książe postów
Książe postów



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:22, 21 Maj 2007    Temat postu:

mam dużo scenek 3d, ale chce mi sie renderować(czas).
Postanowiłem zmienić mojego okropnego siga na ten:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jadlos
Król Postów!
Król Postów!



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 1060
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wrocek

PostWysłany: Wto 8:01, 22 Maj 2007    Temat postu:

Tło takie nadzbyt wyraźne 75%

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razi
Książe postów
Książe postów



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:35, 23 Maj 2007    Temat postu:

wygrzebałem gdzieś scenke i zrobiłem pastworka w PS.
[link widoczny dla zalogowanych]

Teren dłubany w całości w maxie narzędziem Push/Pull używając subdivision surface(levele w góre, gęstsza siatka). Texturka z cgtextures.com. Całość zrenderowana w V_Ray'u 1.5 R3(czekam na R4). Czas renderingu: 57min 58sek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razi
Książe postów
Książe postów



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:09, 20 Lip 2007    Temat postu:

Nie mam SP2, więc ps nie chodzi;(.
Ale mam Vue 6 i zmajstrowałem coś:

[link widoczny dla zalogowanych]
Troche słaby. Trudno noc ustawic. PastWork w vuesowskim okienku.

[link widoczny dla zalogowanych]
Już lepszy... nieco za dużo "śmieci", ale i tak fajne;) pw w vue i korekta w irfanie.

[link widoczny dla zalogowanych]
"Las". Tylko drzewa są wielkości paproci...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wisnia232
Najaktywniejszy user
Najaktywniejszy user



Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 2456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: C:\WINDOWS

PostWysłany: Pią 21:54, 20 Lip 2007    Temat postu:

Suuper Tylko to 1 takie jakieś dziwne Ale te drzewa,to jak z dobrej graficznie gry Daje 96%

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razi
Książe postów
Książe postów



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:03, 20 Lip 2007    Temat postu:

Chodzi ci o ten drugi? gakoś wątpie żeby była jakaś gra z taką dobrą grafiką.... to sie 17 minut renderowało, a w grach na sekunde musi co najmniej 30 razy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawcio
Internauta
Internauta



Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 16:23, 09 Paź 2007    Temat postu:

Wymiatasz... Świetna galeria

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razi
Książe postów
Książe postów



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:13, 13 Paź 2007    Temat postu:

Refresz.


mój nowy wipek - maybach excelero. Modelowany z blueprintów i zdjęć (thx dla kaia, za gazetke z niebieską wersją)
Rendery z próbnym shaderem:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oto rendery z siatką:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jest błąd w siatce na drzwiach (pięciokąt). Zastanawiam się jak go zredukować. Ostre krawędzie zrobie na samym końcu, bo trzeba zchamferować (dzieli krawędź na 2 równoległe), a potem się ciężko siatkę prowadzi.

Studio to: VRayPlane(nieskończony), GI(Ireance map -2 + LightCache 1000samples) Global light(inaczej oświetlenie poprzez niebo), VRaySun

Zapomniałem dodać. LowPoly(model prosty, bez meshSmotha) ma 1246 trisów bez grilla(grill robiłem siatką, nie texturką, więc ma dużo więcej niż same auto). A te czarne wygibasy w miejscach, gdzie odbija się słońce to taki błąd spowodowany standardową kamerą (w finale użyje VRayPhysicalCamera), która nie jest przystosowana do tego światła

PS. krótkie podsumowanie na [link widoczny dla zalogowanych] (nie pisać! forum klasowe)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
musialmati
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 6753
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocek

PostWysłany: Sob 20:21, 13 Paź 2007    Temat postu:

Fajny wozek Ale troche glupie kolory i odbicia swiatla

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wisnia232
Najaktywniejszy user
Najaktywniejszy user



Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 2456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: C:\WINDOWS

PostWysłany: Sob 20:48, 13 Paź 2007    Temat postu:

0o0 supcio pracka Jak zwykle wymiatasz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razi
Książe postów
Książe postów



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:28, 02 Lis 2007    Temat postu:

Teraz coś może skromnego i prostego, ale za to bardzo fotorealistycznego. Zainspirował mnie screen z nowego ubuntu. Włączyłem maxa, ustawiłem scene, oświetlenie, materiały(textury domyślne z maxa + cośtam z googla), renderer i wyrenderowałem.
efekt:
[link widoczny dla zalogowanych]

A teraz wersja wychwalająca linuxa ubuntu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Włąściwie to to pierwsze renderowałem i jest słabsze światło.
Czas renderingu: każdy po ok. 20 min przy ustawieniach: VRay 1.5 final, GI: Irreance Map -2, Interp.Samples 40, LightCache 750 samples, AA: Mithel
Studio:
- obiekty widoczne
- 4 światła z góry przedzielone boxami (24 shadow samples)
- światło z prawej skierowane na białą ściane(Użycie światła niebezpośredniego i efektu naturalnego rozpraszania światła)
- cień krzesła od prawej (krzesła nie widać, ale lekki efekt cienia jest)
- brak environmenta
- kamera VRayPhysical(F-Number:8, shutter:7s^-1, Vigneting)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum ZKP Strona Główna -> Galerie userów Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następny
Strona 8 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin